Kommenteeri

Innovatsioon kui võidujooks

Isegi võib juba tunduda ajale jalgu jäänud sõna "innovatsioon", mis on saanud väga palju kasutust erinevates kontekstides. Tegelikult see nii pole, küsimus on pigem õiges kasutuses. Seda sõna kasutatakse ehk liig-kergekäeliselt. Sellest on võetud kinni, kui millestki, mida peab tegema, sest see on hetkel ärimaastikul kombeks. Rõõm on vaadata meie ümber päriselt innovaatilisi ettevõtmisi. Kurb on vaadata, kuidas selle sõna najal soovitakse tõmmata endale tähelepanu, olgu näiteks läbi Google AdWords'i, purjetades teiste tuules, loomata ise midagi tõsiselt innovaatilist. Eks inimesed aga ise filtreerivad endi jaoks selle õige, innovatsioonilooja, välja.
Kuhu aga tegelikult innovatsiooni vaja on, on Eesti telekanalid. Oleme kuulnud traditsioonilise televisiooni surmast ja sellest, et telekava enam varsti ei eksisteeri. Olen nõus - see on lahe, vaatan saateid, sarju või filme täpselt siis, kui mulle sobib. Kuid ma pole nõus vaatama seda, kui üritatakse luua sisu, tehes midagi varasemalt tehtut paremaks. See ei ole innovatsioon. 
Minu nõuanne - meie väikeses Eestis on tegelikult palju lahtise mõttelaadiga inimesi, kes pole ehk telemaastikul kätt proovinud. Innovatsioon oleks see, kui nemad sinna vaataks ning oma mõtted rakendaks. Innovatsioon oleks see, kui praegune telemaastik vaataks nende poole, küsivalt. Tulemus oleks innovaatiline, oma tähendust täies uhkuses välja kandmas. 
Selle jooksu võidab see, kes teeb enamat, kui sõnakasutus!

Lisa kommentaar

Email again: